Werken bij de As

Een ambassadeur in betekenisvolle relaties


Stichting de As biedt specialistische zorg aan kinderen, jongeren en jongvolwassenen met autisme gerelateerde problematiek. Ons streven is om hen te begeleiden naar het zo zelfstandig mogelijk participeren in de samenleving. Een van onze kernpunten is dat we geloven in ieders unieke talenten en kwaliteiten. Dit is niet anders voor onze ambassadeurs. Om deze reden krijg je bij De As erg veel vrijheid in de begeleiding die je biedt. Geen vaste regels, maar doen wat bij jou en de cliënt past.


Wil je weten waar we voor staan? Bekijk het filmpje hiernaast ===>



Onze vacatures

WERKEN BIJ DE AS

Een ambassadeur in betekenisvolle relaties

Stichting de As biedt specialistische zorg aan kinderen, jongeren en jongvolwassenen met autisme gerelateerde problematiek. Ons streven is om hen te begeleiden naar het zo zelfstandig mogelijk participeren in de samenleving. Een van onze kernpunten is dat we geloven in ieders unieke talenten en kwaliteiten. Dit is niet anders voor onze ambassadeurs. Om deze reden krijg je bij De As erg veel vrijheid in de begeleiding die je biedt. Geen vaste regels, maar doen wat bij jou en de cliënt past.



Onze vacatures

Wij bieden zoveel mogelijk ambulante begeleiding

We gaan aan de slag waar de hulpvraag ligt. Hierdoor komen we vaak thuis en op school. Als professional betekent dat dat je voornamelijk zelfstandig zult werken en van locatie naar locatie reist. Ons werkgebied beslaat Zorgregio Hart van Brabant. Naast de ambulante zorg, werken we vanuit locaties in Goirle en Waalwijk. Om de onderlinge verbinding groot te houden organiseren we diverse activiteiten waarbij ambassadeurs elkaar kunnen treffen. Zo zijn er bijvoorbeeld maandelijkse lunches en organiseren we eens per kwartaal een kenniscafé.


Wij geloven in betekenisvolle relaties

Wij gebruiken de term “ambassadeur” omdat we erin geloven dat onze professionals niet alleen een verbintenis aangaan met de cliënten, maar ook met elkaar en de organisatie. Omdat de hoofdmoot van onze zorgverlening bestaat uit ambulante begeleiding treden onze professionals als ambassadeurs van De As naar buiten. Wij geloven in betekenisvolle relaties; ons credo luidt dan ook niet voor niets:


“Wij willen dat het goed met jou gaat”. 


Dit geldt niet alleen voor onze cliënten en hun betrokkenen, maar ook voor onze medewerkers!


Steeds meer mensen weten de weg te vinden naar het aanbod van Stichting de As. Wij bieden een jonge organisatie met een gepassioneerd team en een inspirerende leeromgeving. Wij hebben een gepassioneerd team van therapeuten, (regie)behandelaren, psychiaters, pedagogen, maatschappelijk werkers etc. 


Stage

Bij Stichting de As is het mogelijk om stage te lopen voor een verscheidenheid aan zorg-gerelateerde opleidingen. Helaas zijn alle plekken voor schooljaar 2024/205 ingevuld.

Momenteel is het nog onduidelijk of er na de zomer van 2025 weer ruimte is voor stageplekken. Zodra daar meer duidelijk over is, wordt dit hier op de website vermeld.

Tot die tijd kunnen wij de brieven helaas niet in behandeling nemen.


Sinds de oprichting in 2015 zijn we snel gegroeid

en dat doen we nog steeds! 

Sinds de oprichting in 2015 zijn we snel gegroeid

en dat doen we nog steeds!

Daarom zijn we momenteel op zoek naar een:

  • Frontoffice medewerker

    Vacature Frontoffice medewerker 24-28


    Stichting de As biedt zorg aan kinderen en jongeren van 4-23 jaar met autisme gerelateerde zorgvragen. We hebben diverse en multidisciplinaire teams van waaruit we maatwerk bieden: we kijken niet waarom iets níet kan, maar hoe het wél kan.


    We bieden ambulant en op onze locaties in Goirle, Teteringen en Waalwijk vanuit een systemische visie begeleiding en behandeling. Daarnaast bieden we ook dag- en groepsbehandeling en verschillende trainingen.


    We zijn een informele organisatie waar verbinding belangrijk is. We zijn open en eerlijk naar elkaar en er is altijd ruimte om vragen te stellen. We doen het samen maar verwachten tegelijkertijd van onze medewerkers dat ze eigenaarschap tonen, verantwoordelijkheid nemen en doen wat nodig is.

    Eigen inbreng wordt gewaardeerd en binnen de context van je functie heb je de vrijheid om het werk te doen op een manier die bij je past.

    Kennisdeling en ontwikkeling staan hoog in het vaandel. 

    Wil je je verder ontwikkelen? Graag!



    Wij zoeken een 


    Frontoffice medewerker

    voor 24-28 uur per week


    Samen met je collega ben je het eerste gezicht en aanspreekpunt van Stichting De As. Je bent bereikbaar voor telefonische en digitale vragen tijdens kantooruren voor zowel onze cliënten en bezoekers als voor onze medewerkers. 

    Je ondersteunt bestuur en directie met secretariële en administratieve taken.

    Daarnaast heb je oog voor algemene facilitaire problemen (denk aan een lekkage of haperende wifi) en zoek je proactief naar oplossingen.

    In deze functie ben je een spin in het web en kun je samen met je collega aan de slag met een afwisselend takenpakket: van administratieve ondersteuning op HR (onboarding, declaraties), het plannen van scholingen en intervisies voor onze ambassadeurs, beheren van de voorraad kantoorbenodigdheden, coördineren van reserveringen van ruimtes tot het afhandelen van facilitaire facturen.

    Tot slot ondersteun je onze collega’s van de Medicatiepoli: je beheert onder andere de afspraken voor psychiaters en verpleegkundig specialisten en ondersteunt bij de correspondentie met verwijzers.


    Praktische zaken


    - Salarisschaal FWG 40 conform CAO GGZ en ons functiegebouw.

    - Voor 24-28 uur per week.

    - Voornamelijk vanuit onze locatie in Goirle maar ook met enige regelmaat in Teteringen of Waalwijk.

    - We starten met een arbeidsovereenkomst voor één jaar.

    Als we na een jaar beiden tevreden zijn, verlengen we graag voor onbepaalde tijd.


    Pas jij bij ons?


    Wij zoeken een frontoffice medewerker die actief op zoek gaat naar de beantwoording van vragen van cliënten en ambassadeurs.

    Een frontoffice medewerker die eigenaarschap durft te pakken en zoekt naar mogelijkheden binnen of zelfs buiten Stichting de As, maar ook weet wanneer het belangrijk is om om hulp of advies te vragen.


    En daarnaast:


    - heb je minimaal een MBO werk- en denkniveau, aangevuld met relevante opleiding en/of werkervaring in secretariële en/of administratieve richting;

    - heb je kennis van geautomatiseerde systemen (zoals WeFact, Excel, Word, Google, HCI) of kunt je dit soort systemen snel eigen maken;

    - heb je uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk): je bent tenslotte ons visitekaartje;

    - ben je pro-actief en zelfstandig

    - kun je goed overzicht houden, prioriteiten stellen en schakelen tussen taken.


    Informatie


    Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Josien Hamers via 06 – 43147227.

    Jouw motivatiebrief en cv kun je per mail sturen naar info@stichtingdeas.nl onder vermelding van “Vacature Frontoffice medewerker”. 

    Sluitingsdatum van deze vacature is 15 juli 2025.

    De gesprekken zijn gepland op dinsdag 22 juli in de middag.


  • Teamondersteuner

    Stichting de As biedt zorg aan kinderen en jongeren van 4-23 jaar met autisme gerelateerde zorgvragen. We hebben diverse en multidisciplinaire teams van waaruit we maatwerk bieden: we kijken niet waarom iets níet kan, maar hoe het wél kan.



    We bieden ambulant en op onze locaties in Goirle, Teteringen en Waalwijk vanuit een systemische visie begeleiding en behandeling. Daarnaast bieden we ook dag- en groepsbehandeling en verschillende trainingen.



    We zijn een informele organisatie waar verbinding belangrijk is. We zijn open en eerlijk naar elkaar en er is altijd ruimte om vragen te stellen. We doen het samen maar verwachten tegelijkertijd van onze medewerkers dat ze eigenaarschap tonen, verantwoordelijkheid nemen en doen wat nodig is.

    Eigen inbreng wordt gewaardeerd en binnen de context van je functie heb je de vrijheid om het werk te doen op een manier die bij je past.

    Kennisdeling en ontwikkeling staan hoog in het vaandel. 

    Wil je je verder ontwikkelen? Graag!




    Wij zoeken


    Teamondersteuners

    voor minimaal 20 uur per week

    Ben jij een kei in organiseren en ontzorgen? 

    Haal jij energie uit het ondersteunen van collega's, zodat zij zich volledig kunnen richten op de zorg voor cliënten?

    Dan is de rol van teamondersteuner bij één van onze teams misschien wat je zoekt!

    Als teamondersteuner ben je de spin in het web en bied je brede ondersteuning aan je teamleden bij hun dagelijkse werkzaamheden. Van administratieve processen tot agendabeheer en van dossiervulling tot het beantwoorden van vragen: jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.


    Wat ga je doen?

    Je bent het eerste aanspreekpunt voor teamleden voor vragen en helpt hen de juiste informatie te vinden. Je bent verantwoordelijk voor het plannen en beheren van team- en behandelafspraken en hebt oog voor het welzijn binnen het team. Daarnaast ondersteun je het team in het cliëntproces van aanmelding tot afsluiting. Dit doe je door de volledigheid en juistheid van cliëntdossiers te bewaken, cliëntaanmeldingen en de administratieve afhandeling ervan te beheren, en beschikkingsberichten te verwerken. Ook attendeer je teamleden op hun administratieve verantwoordelijkheden en verzamel je informatie voor declaraties en controles.



    Daarnaast pak je als teamondersteuner organisatiebrede taken op.

    Je fungeert als achtervang voor de frontoffice zodat Stichting de As telefonisch en digitaal bereikbaar is tijdens kantoordagen en -tijden. 

    Je levert gegevens aan voor het CBS of ondersteunt bij de jaarlijkse accountantscontrole. Tot slot neem je deel aan relevante werkgroepen en bijeenkomsten. 


    Past het je? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.



    Praktische zaken



    Salarisschaal FWG 40 conform CAO GGZ en ons functiegebouw.

    Minimaal 20 uur per week.

    Locatie Goirle, Teteringen of Waalwijk.

    We starten met een arbeidsovereenkomst voor één jaar.

    Als we na een jaar beiden tevreden zijn, verlengen we graag voor onbepaalde tijd.



    Pas jij bij ons?



    Wij zoeken een teamondersteuner die eigenaarschap durft te pakken en zoekt naar mogelijkheden binnen of zelfs buiten Stichting de As, maar ook weet wanneer het belangrijk is om om hulp of advies te vragen.



    En daarnaast:



    heb je minimaal een MBO werk- en denkniveau, aangevuld met een relevante opleiding en/of werkervaring in secretariële en/of administratieve richting;

    heb je kennis van geautomatiseerde systemen (zoals WeFact, Excel, Word, Google, HCI) of kunt je dit soort systemen snel eigen maken;

    heb je uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);

    ben je proactief, accuraat en zelfstandig

    werk je zorgvuldig. Vb de controles tbv facturatie en/of verantwoording die je uitvoert zijn de eerste stap richting  declaraties en dus inkomsten van De As. 

    voel je je verantwoordelijk voor je werk en de continuïteit daarvan. Als er te veel werk ligt of bij geplande afwezigheid door vb vakantie, signaleer je dat tijdig, vraagt zo nodig hulp en denkt mee of na over een oplossing

    kun je goed overzicht houden, prioriteiten stellen en schakelen tussen (ongeplande)taken.

    ben je beschikbaar op dinsdagen ivm vaste overleggen en de maandelijkse administratieve en financiële afsluiting. 


    Informatie



    Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Josien Hamers via 06 – 43147227.

    Jouw motivatiebrief en cv kun je per mail sturen naar info@stichtingdeas.nl onder vermelding van “Vacature teamondersteuner”. 

    Sluitingsdatum van deze vacature is 15 augustus 2025.

    De gesprekken zijn gepland op donderdag 21 augustus 2025 tussen 9 - 13:00 uur.


Wil je direct solliciteren? Stuur dan je motivatie en CV via het formulier hieronder. 

Werken bij De as